-sEnyUmla..sEikHlas hAtimU...-

-miLikilAh.. sEbUaH hAti Yg tidAk pErnAh mEmbEncI... sEbuAh sEnyUmaN yG tAk peRnaH puDAr... sEbuAh kEleMbuTan yG tAk mNyakiTi... dAn... sEbuaH pErsahAbtaN yG takKan PErnah BerakHir...

11:34 PM

-sAlaM pErteMuan kEmbAli-

cOreTan -aHmaD sYukRiE kAruDin-

ha..semester ke 6 ku di USIM sudah berakhir... proPosaL x ciAp2 lg...hehehe...dAhla x ciaP, baliK awaL plak 2.. aPe nak Jd dGn aKu ni... tP bKan 2 Yg akU nK ctE sBnrnYa ni... dAh lamE aKu tgGalkAn blog Ni..... fiKiran ku tErpanA waT seKetiKa... aKu wat bLog ni uNtuk aPa  sBnrnya??? aDakah hnYa seMata-mAta kErana aSsig nmeNt???? mGkin jGak...hehe....tP 2 la..ktA x bOleh bErpura2 dGn diRi ktA...lgPun aKu ni x lah iSlamIc sGt...hUhU...sO, aKu cDg bloG ni aKu gUna uNtuK cTa2 sUka dAn dUkaku jE kOt...AkaN dTg mGkin aKan bErubAh lg..aPepun hDup kEne tRusKan jGak..k...sALAm ukHwah sAhaBat2..