-sEnyUmla..sEikHlas hAtimU...-

-miLikilAh.. sEbUaH hAti Yg tidAk pErnAh mEmbEncI... sEbuAh sEnyUmaN yG tAk peRnaH puDAr... sEbuAh kEleMbuTan yG tAk mNyakiTi... dAn... sEbuaH pErsahAbtaN yG takKan PErnah BerakHir...

11:34 PM

-sAlaM pErteMuan kEmbAli-

cOreTan -aHmaD sYukRiE kAruDin-

ha..semester ke 6 ku di USIM sudah berakhir... proPosaL x ciAp2 lg...hehehe...dAhla x ciaP, baliK awaL plak 2.. aPe nak Jd dGn aKu ni... tP bKan 2 Yg akU nK ctE sBnrnYa ni... dAh lamE aKu tgGalkAn blog Ni..... fiKiran ku tErpanA waT seKetiKa... aKu wat bLog ni uNtuk aPa  sBnrnya??? aDakah hnYa seMata-mAta kErana aSsig nmeNt???? mGkin jGak...hehe....tP 2 la..ktA x bOleh bErpura2 dGn diRi ktA...lgPun aKu ni x lah iSlamIc sGt...hUhU...sO, aKu cDg bloG ni aKu gUna uNtuK cTa2 sUka dAn dUkaku jE kOt...AkaN dTg mGkin aKan bErubAh lg..aPepun hDup kEne tRusKan jGak..k...sALAm ukHwah sAhaBat2..

3 comments:

Che' Mat said...

cite ape tu?nak tau gak...hehehe

sharing is caring said...

haa..betul gak tu che' mat..cte pe yg ko nak share syukrie???

pa kata ko cta tntg diri ko n kawan2 kat usim ni...

klu x pun cta tntg apa yg ko suka...:) ok?

-aHmaD sYukRiE kAruDin- said...

hmm... i will try my best k..aku pun x pandai jga bab2 bercerita ni...hahaha..thanks my fren..