-sEnyUmla..sEikHlas hAtimU...-

-miLikilAh.. sEbUaH hAti Yg tidAk pErnAh mEmbEncI... sEbuAh sEnyUmaN yG tAk peRnaH puDAr... sEbuAh kEleMbuTan yG tAk mNyakiTi... dAn... sEbuaH pErsahAbtaN yG takKan PErnah BerakHir...

10:08 AM

-sAhabAt, mEmbeR, aTaU gHodoNg??-

cOreTan -aHmaD sYukRiE kAruDin-


apakah motif tjuk utama kita pd hari ini?? motif utama kita ialah tiada motif... i just want to share about one of my frenz named ahmad (bkan name sbnr).. sy telah berskolah bersamanya semenjak tingkatan 1 lg...walaupun tidak sama kelas ttapi pertalian kami berjaya hgga skrg..hehe...xde ape2 mksd ye.. so, what i want to share with u is what he had done for me was lebih bnyak drpd what i had done for him.. thats call truly frenz...hmm... ape yg menariknya sbnrnya tentang dia ni???? 
                         


ok..firstly, i like berkawan dgn dia coz dia seorang yg agak pekat bhasa pahang nya...hehe..so, lebih mudah untuk sy mempraktikkan bhasa pahang sy... dia juga seorang yg slalu bg salam walopun bru je berjmpa dalam satu minit...huhu...dia jgak seorang yg tidak kekok mmberi pertolongan dan nasihat walo dlm keadaan ape skali pun...ape yg mmbuat sy terharu ialah dgn hatinya...pernah satu kali dahulu, dia ditimpa sakit ketika kami menetap di asrama.. dia seorang yg slalu turun ke surau..ketika dia sedang sakit, dia mmberitahu saya betapa rindunya dia pada surau, kerana akibat kesakitan nya, agak lame jgak dia tidak ke surau...trus dia mmberitahu sy, "bila sihat 2, rajin2la ke surau...kalo dah jd mcm aku ni, jgn smpai jd cam aku ni nnti, bru nak ingat surau"... kejadian yg paling sy ingat smpai skrg ialah dia pernah di pukul oleh senior dan segelintir sahabat2 nya...atas alasan dia tegur tak bertempat....sy mmg x bleh lupa peristiwa tu..yg sedihnya, kawan sebilik sndiri jgak memukulnya...kawan ape ni???????!!!! ada bnyk lg peristiwa dan kenangan indah bersamanya dahulu... apepun x kiralah walopun pnggilan kita pd sahabat kita samaada, member, ghodong dan sebagainya, hargai mereka lebih dari apa yg dia wat pd kita... ha 2 je kot..hehe.. ada mase sy cta lg k... salam ukhwah seme...

1 comments:

FiLZaH said...

how special he is...

u must appreciate him...